۳/۲۶/۱۳۸۹

و 573

این وبلاگ دیگر به روز نخواهد شد.
پایان ....



22 غر:

محسن در

نه به پست قبلي نه به اين! وبلاگ خوبي بود

ناشناس در

چرا یهو همه تون رَفتین؟
پُست قبلی رو دیدم گفتم باریکلّا چه خلّاقَ ن، حالا یه دفعه تعطیل شد...

..... در

چرا؟

Hectorist در

کم کم بچه ها رفتن از وبلاگ، گفتیم بهترین کار اینه که جمعش کنیم.
ممنون از همه که این مدت میخوندین اینجا رو D:

ناشناس در

الانه خيلي مسخره است كارتون كه يهو بگيد اينجا ديگه تعطيله برين پي كارتون خوانندگان جان !!!

ناشناس در

نکنید این کار رو .
ما همه منتظر پست های بعدی شما هستیم .
خواهش میکنم .

ناشناس در

کدوم بچه ها رفتند؟

جان من بی خیال شو بابا
اه

سوشیانس در

من هی میومدم می گفتم بذارید تو این خراب شده بنویسم نذاشتید
حالا تعطیلش می کنید(...)

Hectorist در

یه سری اتفاقاتی افتاد که کم کم منجر به ادامه ندادن بلاگ شد.
من خودم مخالف بودم اما خب نمیتونم که بر خلاف مسیر حرکت کنم که! میتونم؟
بچه هایی که اینجا مینوشتن وبلاگاشون این بغل هست و کارشون رو ادامه میدن تو بلاگ خودشون.
چه دیدید پروردگار را؟ شاید یه روزی دوباره شروع کردیم D:

سی در

:(

ناشناس در

ای وای نه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هانيه !! در

چرا بچه ها ؟؟؟

فك كردم تازه وبلاگ پا گرفته ! همش ميخوندمتون !


+ هر جا هستين شاد باشيد.

ناشناس در

سرکاریه بابا، جدی نگیرید :D

مهدی در

برای اینکه بفهمید چرا این وبلاگ به این روز اومد بهتره یه سر به بایگانی در قسمت نویسندگان وبلاگ بزنید
نام بایگانی که بیشترین پست وبلاگ را در خود جای داده شامل پست بچه هایی میشه که توسط همین هکتور و یا مولی حذف شدند.
جالب اینجاست که بهترین پست ها هم در همین بایگانی است
این یعنی حذف بچه هایی که از اقایون بهتر می نوشتند.
خوب معلومه که همچین وبلاگی که نویسنده های خوبش رو حذف می کنه دیر یا زود تعطیل میشه
حتی آوردن نویسندگان خوب چون دختر حاجی هم نتوانست این وبلاگ را نجات دهد
یکی از نویسندگان حذف شده
مهدی

ناشناس در

الانه خيلي خريد همتون !
همش زير سر اين مممد بود اون اول شروع كرد به ننوشتن !

سارا در

تنها کافی است ثبت نام کنید
بعد از ثبت نام ایمیل خود را چک کنید تا ایمیل فعال سازی را تایید بفرمایید
بعد از تایید ایمیل وارد سایت شوید در کنترل پنل خود میتوانید سایتی را که می خواهید افزایش بازدید داشته باشد را اضافه کنید این سایت باید تایید شود
بعد از تایید شدن سایت ، شما در گردش اتوماتیک قرار میگیرید . یادتان باشد شما تنها 200 بازدیدکننده رایگان دارید . برای افزایش بازدیدکنندگان خود باید بر روی دگمه شروع بازدید اتوماتیک کلیک کنید و آن پنجره را باز بگذارید تا اتوماتیک بازدیدکند تا امتیاز کسب کنید
این سایت با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته قادر است 4 پنجره همزمان را در زمان بازدید اتوماتیک به نمایش در آورد که تا 300% کارایی و بازدیدها را افزایش خواهد داد
این سایت شما بازدیدکنندگان خود را به شکل کاملا رویایی و باورنکردنی افزایش خواهیید داد که باعث افزایش رتبه و در نتیجه در هنگام جستجو سایت شما سریعتر به نمایش در خواهد آمد
http://p30rank.ir/?ref=9121

ناشناس در

بابا یکی بیاد غر بزنه پوکیدیمhttp://babaee.persianblog.ir/

ناشناس در

دارن بیخود ناز می کنن.
دو سه روز دیگه شصتا شصتا می نویسن!
یه ضرب المثل ساختگی میگه وبلاگ نویس اگه بیمیره اون دنیا به فکر وبلاگشه!

ناشناس در

واقعاکه! شمام کم اوردین؟

ghazaleh در

چرااااااااااااااااااااااااااا ؟

وفا در

سلام، من تازه با اینجا آشنا شدم و متاسفم که اولین پستی که دیدم و خوندم، خبر تعطیلی اینجا بود.
امیدوارم ادامه بدین ولی اگه راهی نداره، فقط آرزو می کنم شاد باشین.

ناشناس در

ها ها. کیفور.

ارسال یک نظر