۱۱/۲۷/۱۳۸۸

307

بنده در يك مورد به پسرا غبطه ميخورم :
تُ.خم ِ چپي دارند كه همه ي چيزاي مفتُ حواله ميكنن بهش .
ما كه نداريم چه كنيم حالااااا .
اَه !!!

10 غر:

مهدا پورمهدی در

از من بشنو: بعضی وقتا اصلاً کار نمی کنه. هر چی حواله می کنی، سنگینی می کنه رو شونه ت.

ناشناس در

شما به ت. خم راست پسر ها حواله کن!!

Bahare در

من حواله می کنم به تخمک هام که زیادترن هر ماه هم از شر حواله شده ها خلاص می شم.

هانيه !! در

مرررسي . همچين احساسِ سبكي ميكنم الان !

ناشناس در

والا منهم یه عمره حواله میدم اما چون خودم ندارم مثلا میگم به تخم چپ اسب امام ح سین یا می گم به تخم چپ فلانی مثلا داداش دوستم اما خودمون هم جاشو داریم ها تخم دان . می تونیم حواله کنیم نه ؟؟؟؟

سنجاقک در

اما دیدی وقتی میگی به ت خ مم چه احساس سبکی و نشاطی میکنی انگار رسماً دهن یارو رو سرویس کردی
انگار جیگرت حال میاد

گرگ دونده در

اصولا در اینگونه موارد هانیه جان ما تخمدان داریم که حواله کنیم. بزرگتر و جادار تر هم هست...

من در

داری ... بگردی پیداش میکنی

osiris در

شما می تونی حواله کنی به غده فوق کلیوی چپت اونم تستسرون تولید می کنه هر چند کم....

ناشناس در

خوب بگو به تخم نداشتم! از اون بیشتر اثر میکنه!

ارسال یک نظر