۱۱/۲۶/۱۳۸۸

305

- سلام حاجی! مسجد خالی داری؟

15 غر:

شبگرد در

عالی بود!
حالا جدی داری؟

ناشناس در
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس در

هی ناشناس نفهم مادر به خطا- با ننه اون چکار داری؟ حالا دیدی ننه تو رو بردند مسجد فکر کردی همه همین طورند؟

ناشناس در

به ناشناس باید گفت پس واقعاً باور داری
که این کار، تجاوز، در مسجد صورت بگیرد. فقط ترجیح میدهی مادر خودت قربانی نباشد. کلاهت را بالا تر بگذار با این دینت

ناشناس در

من این ناشناسو می شناسم

ناشناس در

مثل اين كه به شماها كه همتون يه ننه و صد تا بابا داريد خيلي برخورد.

Hectorist در

شماها که همتون ناشناسید که!
((((:

مممد در

من نظر ناشناسو پاک کردم... یه گهی خورد حالا... ننه شو ول کنید

مممد در

ما همه ناشناسیم

گرگ دونده در

خداییش پاره شدم از خنده!!! البته فکم!!

قضیه ناشناس بازیا چیه ؟ به منم بگین!!

مممد در

هیچی! این ناشناس اومد یه حرف بد زد، دوستان بجای ما جوابشو دادن

مورچه خانوم در

اینجا خیلی‌ واسم جالب بود! همتون دوستید ک اینجا می‌نویسید؟ نمی‌شه کس دیگه هم پست بذاره ؟

Hectorist در

مممد برا چی کامنت رو پاک میکنی خب؟ یرگه لوس!

مممد در

پست خودمه دلم میخواد پاک کنم!

مهدا پورمهدی در

من از پست خوشم نیومد ولی کلی با خوندن کامنت ها فان داشتم! :))

ارسال یک نظر